:: Patut atau Tidak Patut..? ::

~Salam semua..

Ya Allahuakbar, setelah sekian lama aku tidak perasan akan kehidupan blog aku ni tp entah mcm mana timbul pula perasaan ingin menjenguk bertanyakan khabar..

Masih dlm mood Final Exam, so cara nk gembirakan diri adalah dgn berjalan2 cuci mata di IKEA.. Sambil2 tu bole jgk sambar mana2 barang yg berkenan di hati, nk kasi cantik skit bilik bila dpt deko ni..

IKEA
Ni koleksi gitar yg ada kt umah, pinjam org punya jer buat harta.. Wow, comforter & selimut IKEA kelihatan jelas disitu..

Uhuks, GENAP & TEPAT setahun aku tidak update apa2 disni.. Fuuhh, dimana ruangan SHARING yg dijanjikan semua tu pn aku xtau.. Lps ni sapa2 yg nk request lagu sila2kan la jgn malu2 ok (sbb xda request kot aku mls nk update).. Jgnkan mp3 full album, full video pn aku bole cuba usahakan..

IKEA
Antara katalog2 yg berjaya membuatkan aku berangan lebih jauh.. Background Green Carpet IKEA yer distu..

Terdetik hati aku utk menjenguk blog ni pn sebab most of my ex-classmates dh ada blog masing2.. Err, ex-classmates..? Adeeii, xpe nanti aku cerita dlm next entry ya..

IKEA
Maaf kualiti gambar agak tidak memuaskan, dlm IKEA xleh bwk masuk senapang laahh..!! Bukan ke shirt aku dh jelas membuktikan aku ni bkn penjenayah..?

Pheww, penangan sbg Final Year Student ni mmg amat memenatkan.. Baik dari segi kertas kerja, projek2 & test yg bersepah2, masing2 pn dh mula sibuk sediakan resume kerja & submit as much as we can.. Biasala, skrg ni siswazah menanam anggur mmg dh x terkira.. Tu baru satu U, klu 2, 3, 4 U mcm mana..?

Kehidupan yg semakin sibuk & dunia yg semakin mencabar membuatkan aku masih tgh berkira2 Patut atau Tidak Patut utk aku teruskan berkecimpung dlm dunia blog ni.. Pheww, masih byk komitmen lain perlu diuruskan..

(,”) Merci..

Faireezal Effendi's Facebook profile

TagFooter

2 thoughts on “:: Patut atau Tidak Patut..? ::

  1. yaaayy!!!
    patotlaahhhh teruskan!!
    leh contact2 nnt:P

    syabbasss bettteyyy 😀

  2. ::: lawa laaaa gambar no.1 tuh, smart! bilik pon lawaaa!!!
    ::: mahal tak barang ikea? [huhuhu] bilik cadar karpet ok,
    ::: tapi kalo perabot better beli kat kedai perabot biasa..
    ::: sbb hari tuh shah alam banjir besar, rumah kakak saya
    ::: masuk air.. semua perabot ikea kembang kena air [huhu]
    ::: perabot lain, yg murah, tahan lasak plak!
    ~ neway i love ikea [huhu] 😀 😛 😉 sbb cantik!

Leave a Reply

